Cercar en aquest blog

dissabte, 12 d’octubre del 2013

Presentació Núria .C.


Eii, Hola Pere Calders!!! Sóc una estudiant de 1r de Batxillerat, estic fent el social. Vull  emprendre la carrera de Comunicació Audiovisual. He escollit l’optativa d’economia perquè m’ajudi a ampliar els meus coneixements tant econòmics o polítics i poder aplicar-los en el meu dia a dia, també l’he escollit per entendre millor el món econòmic actual que ens envolta.

 

Aquí us deixo un vídeo que va cridar la meva atenció l’altre dia navegant per les xarxes socials i he trobat interessant. Mai he sigut una seguidora de Risto Mejide perquè apareix en programes “telebasura” i sempre està actuant. Però aquest publicista ha penjat aquesta critica del sistema polític actual (que ens té manipulats i enganyats) a les xarxes socials, exposant-ho públicament, obrint ments als ciutadans i dient veritats com punys, realment val la pena escoltar-ho perquè mai hauria imaginat que dignes paraules sortirien de Risto Mejide.  


http://www.youtube.com/watch?v=tfuHrUZ4F50

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada