Cercar en aquest blog

diumenge, 13 d’octubre del 2013

Presentació Judit

Hola, em dic Judit Auguet Bosch, he triat aquesta matèria ja que desitjo estudiar la carrera de relacions públiques i publicitat que està molt relacionada amb l'economia de les empreses. M'agradaria estudiar aquesta carrera perquè m'agrada molt l'economia i estic interesada en el que passa al nostre voltant, també perquè la publicitat és una cosa que la tenim present a les nostres vides si o si perquè una bona campanya de publicitat pot portar a una empresa a ser una de les més conegudes com és la de la cocacola, i a més aquesta carrera està relacionada també amb les relacions públiques que va ser una de les primeres ideas que vaig tindre per estudiar en el futur.
Us deixo aquesta fotografía que he trovat sobre l'economia i que per a mi representa que l'economia està sostenida pels ciutadans del nostre país, mentres que el govern no fa res vivint dels nostres impostos i els de la banca intenta treuren's els diners que guanyem amb la suor del nostre front.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada