Cercar en aquest blog

dijous, 15 de setembre del 2011

Presentació Andrea


Hola, em dic Andrea.
Visc a Cerdanyola del Vallès.
Estic a la classe d'economia de 1r de batxillerat C.
És el meu primer any en aquest institut i també és la primera vegada que dono aquesta assignatura. De moment, no hem fet moltes classes, però el temari programat i la forma de impartir les classes aquest curs em sembla força amè. Trobo que aquesta assignatura no és només interessant, sinò també necessària, ja que els coneixements que s'ensenyen els hauriem de saber tots només per el fet de viure a la societat que vivim, ja que no podem viure en un món que no entenem, i aquesta assignatura ens ensenya,sobretot, a entendre'l. Espero apendre força coses durant aquest curs, ja que tinc que atmetre que els meus coneixements sobre l'assignatura són nefastos, i m'interessaria apendre el màxim que poguès per poder defendrem millor en temes com són els sistemes econòmics, sobretot el del nostre país actualment, i la política.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada