Cercar en aquest blog

dijous, 15 de setembre del 2011

Paula V.


Hola!!

Em dic Paula i actualment estudio 1r de batxillerat a l'IES Pere Calders, de Cerdanyola del Vallès.
M'agrada molt la música, toco la flauta travessera i una mica el piano. També m'agrada el cinema, i el ball... i de fet, tot l'art en general m'encanta.
A batxillerat, he escollit la modalitat de ciències socials perquè és la que necessito per entrar a la carrera de comunicació audiovisual, i sense voler-ho, m'he trobat fent matemàtiques i economia. Al principi no em feia gràcia, però ara veig que pot ser molt interessant. L'economia mai no ha estat el meu gran interès, però ara crec que m'anirà molt bé fer-la, ja que és bàsicament una assignatura de cultura general que ens ajudarà a entendre i crear la nostra opinió personal sobre l'economia al món, i volgue-m'ho o no, això es necessari.

Petons! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada