Cercar en aquest blog

dijous, 15 de setembre del 2011

NÀDIA


Hola classe, què tal tot?
Jo sóc la Nàdia i estic estudiant la modalitat social de 1r de Batxillerat al Pere Calders, porto en aquest institut des de 1r d'ESO.
L'assignatura d'economia m'interessa molt perquè crec que la societat es mou per l'economia. A més tinc curiositats.
Ara mateix no tinc clar quina carrera fer, hi ha moltes que m'agraden com per exemple: criminologia, periodisme, dret, ...
Tinc una germana petita que està fent 1r d'ESO aquí.
M'agrada moltíssim el cinema i actuar (o alemenys intentar-ho) ajaja
He estat ballant durant 11 anys a l'escola Rogers Centre i és una de les coses que més m'agrada, és la meva manera d'expressar-me.
M'encanta fer riure a la gent, és una de les meves "especialitats".
Un lloc on m'agradaria viatjar... L.A. i NY.!! I un lloc on passo molt de temps: Menorca.

Ens veiem! :D



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada