Cercar en aquest blog

dijous, 8 de novembre del 2012

Freixenet, sobre el risc de boicot: "Nosaltres ens dediquem a fer bon cava i el venem a 145 països"

DIARI: Ara
DATA: 20-09- 2012

El director de comunicació de Freixenet, Pedro Bonet, s'ha referit aquest dijous a les possibles conseqüències de l'augment del moviment independentista a Catalunya.afirmant: "Nosaltres fem bon cava i el venem a 145 països" i s'ha limitat a defensar que Freixenet seguirà sentrant-se en la seva activitat i en fer bon cava.

CAUSES: Sobre si hi haurà un possible boicot de part d'Espanya, Bonet ha afirmat que es centraran en seguir fent la mateixa productivitat i distribució, ja que el venen desde Hong Kong a les Illes Maldivas, i que no volen ser influenciats com va passar al 2004 i 2005, que van sofrir un boicot per part d'Espanya, el qual va solucionar amb un nou increment de vendes, acompanyades amb una expansió internacional.

CONSEQÜÈNCIES: L'estat espanyol, ja sap que disposa d'una arma per actuar contra els separatistes, i si finalment hi ha un boicot als caves catalans tindrà repercusions tant econòmiques per la empresa catalana, com polítiques.

RELACIONS AMB L'ASSIGNATURA: Com el boicot pot afectar en els agents econòmics consum,producció i distribució.
També com una administració Autonòmica pot boicotejar una empresa, amb la seva influència.

OPINIÓ PERSONAL: Personalment, encara no tinc edat de beure Cava, però he sentit a parlar d'aquesta marca, tant per els seus anuncis publicitaris, com per els diferents boicots que ha patit durant aquests anys.
Crec que el govern Espanyol no hauria d'intervindre i boicotejar empreses catalanes amb el fi de parar als separatistes, i menys en una empresa que té renom mundial com es Freixenet.

PUBLICITAT DE FREIXENET: una de les principals característiques de la companyia resideix en el seu us de la publicitat.
Els seus anuncis de televisió, emesos durant les festes de Nadal, conten des de 1977 amb la presència de personalitats famoses tant Espanyoles com internacionals. utilitzen temes com"les bombolles de Freixenet" on eren les campiones de Natació Sincronitzada les que les representaven.
El Tema de l'spot de l'any passat va ser protagonitzat per la ballarina Sara Baras. 
Crec que van posar a una artista Nacional, per donar a enterndre que no es volen posar en temes Polítics.



Video spot 2011





Aquest any 2012, el seu nou espot, consistirà en videos dels consumidors brindant amb cava de la marca., el guanyador se'n durà un premi de 3.000 euros, i la aparició a l'anunci del seu video.



Helena 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada