Cercar en aquest blog

dilluns, 6 de gener del 2014

Boeing i Airbus

EUROPEA PRESS
Madrid, 1 de Gener del 2013
AIRBUS ABENTATJA A BOEING AMB 240 DEMANDES MÉS FINS NOVEMBRE:



EXPLICACIÓ DE LA NOTÍCIA:
AIRBUS -- fabricació de 1315 aeronaus snse contar les 59 unitats cancelades.
BOEING -- fabricació de 1074 aeronaus  sense contar les 175 unitats cancelades.

GENER A NOVEMBRE:
AIRBUS -- va tenir 1327 comandes per valor de 188.667,5 milions de dólars (137.817,9 milions d'euros) però va haver de deixar de fabricar 12 avions  i va perdre 5.957 millons d'euros.
BOEING -- no se sap quina va ser la quantitat  d'aeronaus que van encarregar per fabricar però van tenir un guany de 168.741 milions de dólars (123.264,4 milions d'euros), van perdre 16.197,5 millons d'euros a causa de deixar de fabricar 13 avions.

11 PRIMERS MESOS:
 AIRBUS -- van crear acords per poder començar amb una fabricació de 1.327 aeronaus (de diferents tipus).
BOEING -- va crear acords per poder començar amb una fabricació de 1.074 aeronaus (molt menys económiques que les d'Airbus).

CAUSES:
Durant l'any 2012 Airbus portava 240 demandes més que Boeing fins al Novembre.
Aquestes dues empreses competeixen entre elles, però altres empreses speriors a aquestes dues són les que creen més competènciea.
El govern ofereix ajudes públiques a aquestes dues empreses ja que han donat molts llocs de treballs i perquè puguin desenvolupar-se i perquè creixin.

CONSEQÜÊNCIES:
Això ha creat una gran compètencia devan altres empreses molt més grans d'aeronaus ja que la gent, al veure que aquestes són més econòmiques, les prefereix.
Aquestes dues empreses a mida que passi el temps anirán creixent i aixó farà que cada cop hi hagi mes competència i que les grans empreses perdin clients mentre aquestes en guanyin.

RELACIÓ:
Oferta i demanda que ofereixen aquestes dues empreses.
Competència entre les diferents empreses.
Aquestes dues empreses són un duopoli (dues empreses ofereixen el mateix producte davant una demanda competitiva coneguda. Donat que les dues empreses tenen per objectiu principal aconseguir el màxim benefici, han de determinar quins preus i quantitats ho faran possible.).

VALORACIÓ PERSONAL:
Desde el meu punt de vista, està molt bé que hi hagi aquesta opció d'empreses d'aeronaus més econòmiques sobretot en el temps actual de crisis económica que estem vivint. Està clar que aixó fa que altres empreses perdin diners pero per a les persones que han de estar viatjant per causes personals o de treball els hi va molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada