Cercar en aquest blog

dimecres, 25 de setembre del 2013

Presentació Raquel

Hola, em dic Raquel i estic cursant 1r batxillerat social. He escollit Economia per diverses raons. La primera de les quals és perquè trobo molt important entendre l’economia, donada que és una disciplina que està relacionada directament amb tot el que ens afecta en el nostre dia a dia (des de quan ens costa la llet de l’esmorzar fins quant haurem de pagar pels nostres futurs estudis universitaris). A vegades a la televisió ens intenten vendre unes mesures d’estalvi o maneres de sortir de la crisis, m’agradaria entendre si ens estan dient la veritat o no.
A més d’aquesta raó, també m’ha influenciat el fet de que la meva germana estudi aquesta disciplina, a casa sempre es donen converses sobre temes econòmics i d’actualitat i m’han despertat un gran interès sobre ells.
En resum, he escollit Economia per que crec que ens donarà les eines i coneixement necessaris per poder entendre una mica millor el món d’avui en dia.

He adjunta’t una imatge sobre una part del famós llibre Simiocracia. En un vídeo en youtube, Aleix Saló explica d’una forma còmica la crisi econòmica espanyola, adjunt-ho la pagina per si us animeu a veure-ho: http://www.youtube.com/watch?v=N7P2ExRF3GQ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada