Cercar en aquest blog

diumenge, 29 de setembre del 2013

Presentació Raimon López

Hola, em dic Raimon López, faig el batxillerat Social perquè sempre m'han interessat més les assignatures i els temes de lletres abans que els de números; a més, vui basar el meu futur en estudiar alguna carrera relacionada amb aquest batxillerat per acabar treballant d'alguna cosa que m'agradi, encara que no cobri molt. Dins del batxillerat Social he decidit optar per la optativa d'economia perquè sempre m'ha interessat molt la manera en que un país s'organitza i els sistemes i mitjans que utilitza per sortir endavant i prosperar.
Crec que estudiant aquesta optativa entendre millor el funcionament de la economia del país i podre viure, en un futur, més preparat alhora de prendre decisions com comprar-me una casa o el que em trobi.

La següent imatge representa un acudit gràfic sobre economia que parodia el canvi en els sous del ciutadans que hem viscut, a Espanya, en tan poc temps, degut a la crisi.
El que abans es considerava poc, ara es considera molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada