Cercar en aquest blog

dissabte, 28 de setembre del 2013

Presentació Blanca Solé



Hola! Em dic Blanca. He escollit l'assignatura d'economia perquè m'interessa poder mirar les notícies i assabentar-me’n del que diuen. També he decidit apuntar-me perquè en un futur m’agradaria estudiar la carrera d'Administració d'Empresa + Dret i m'aniria bé saber alguna cosa sobre economia, ja que també em pondera a la selectivitat. Crec que aquesta assignatura m'ajudarà a formar-me i a construir-me com a persona. Saber economia avui en dia és bastant important des del meu punt de vista, perquè estem passant uns temps difícils i plens de novetats que segurament en un futur seran històrics. També crec que m'anirà bé aprendre perquè podré donar la meva pròpia opinió formada i no sense saber del que tracta.
Aquí adjunto dues fotografíes sobre economia que donen un to irònic als temes més importants de l'economia. 
En aquesta primera vinyeta de Manuel Fontdevilla hi podem observar com el President del Govern, Mariano Rajoy de manera irònica cita que la crisi és tot un èxit, perquè les coses que tenen èxit en una societat són perquè d’alguna manera o altre els afecten i com podem observar, la crisi ens afecta a tots i segurament de manera negativa. A més la crisi està durant un període molt llarg, com si fos infinit.


A la darrere vinyeta, també hi podem observar un to irònic en la situació. Els àngels que hi apareixen, per exemple podem dir que és la Unió Europea que simbolitza la salvació, el meteorit que està caient simbolitza la crisi que cau sobre la Terra o per exemple concretament a Espanya. El meteorit te unes dimensions grans, simbolitzant que serà un període dur, llarg i dolent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada