La Vanguardia, 16/11/2011
El comerç electrònic va generar un volum de negoci de 2.322,1 milions d'euros a Espanya durant el segon trimestre de l'any, que significa un 26,5 % d'increment respecte l'any anterior.
En l'actualitat han proliferat desenes de portals de vendes i, fins i tot han optat per l'especialització. És el cas de LetsBonus o Vivirvip.
Gràfic: aquest gràfic mostra com la corba d'oferta augmenta, és a dir, es mou cap a la dreta gràcies a l'entrada de noves empreses en el sector i així baixa el preu i puja la quantitat.
Causes: és un sector que està funcionant bé i per tant entren noves empreses en el sector. D'aquesta manera augmenta l'oferta.
Conseqüències: l'oferta augmenta i, com a conseqüència, es desplaça el punt d'equilibri. Així, baixa el preu i puja la quantitat dels portals de comerç.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada